Snart 18:00

Jaooppa! Snart är klockan efter 18 och tiden framför manopolet med Frida har gått riktigt fort idag vi har spelat massor men ingen av oss har vunnit, men jag kan faktiskt erkänna att bajsFrida ligger snäppet bättre till än så länge iafall... fast jag kommer vända så snart jag vunnit ihop lite pengar =)
Vart i stan en sväng nu, Frida var tvungen att springa lite ärenden på apoteket nämligen så jag va snäll och körde! Funderar på att locka på Frida med en godisbit så hon kanske kan slita sig från datorn och komma med mig in till vardagsrummet o fortsätta spela lite, det är ju rikgit kul med monopol =)


NÅGON SOM VILL VARA MED OCH SPELA???

image16


Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

jag vill , jag vill !
Hade jag kommit till er som det va tänkt , så hade vi spelat massor : )

Datum 2008-03-28 Tid 18:14:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Liisa

Å spelar ni monopol fan va skojigt. hoppas du vinner över frida sen då :P hehe
ha en bra helg,

Kram/liisa

Datum 2008-03-28 Tid 19:34:59
Postat av: Anonym

Haha, vilken tur att det var jag som vann då, C loooosade :D

Datum 2008-03-29 Tid 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0