Snart dags för Wallander

Nu har vi vart i Sandared o pantat en miljon med burkar, och slängt 4 fulla kassar med papper på återvinningsstationen här i Sandhult, gott att få lite mer yta att röra sig på här hemma.... Köpte lite grejer som vi ska ha till pizzan som vi ska göra här hemma! Frida har gjort tomatsås som ska smetas på pizzorna och jag har gjort degen och beanésesås... Blir nog lite bacon, färsla champinjoner, räkor o lite sånt gott på pizzorna!
Så blir det Wallander!!! :) Älskar dom programmen och Beck!

Sen fick sig Frida och jag oxå för den delen reda på att Phillis morfar hjälper henne med körkortet! Tusen tack svärfar Bernt!!! ;)

Själv så ska man jobba imrogon antar att jag ska har volvo FH12 imrogon (PBF) och köra i Göteborg... hoppas det går bra! Va ett tag sen jag körde enkelbil nu =) Har ju kört natten till Örebro med den fina bilen på bilden =)


image8

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag syns där i lastbilen :P

Datum 2008-03-09 Tid 21:30:04
URL: http://mammafrida.blogg.se
Postat av: Svärfar

Tack min svärson, visst skall jag försöka att ställa upp för eder, det underlättar ju för alla parter.

Datum 2008-03-09 Tid 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0