Trött

Jaoo det känns i kroppen att det börjar närma sig kväll.... Idag har vart en ganska så händelserik dag! Vart och hämtat Marie och hennes son i Trollhättan, tjatat lite skit med Jörgen och sen käkat på MAX för att sedan åka hem igen............................................
Annars har det la inte hänt så mycket idag! Spelat lite Fifa 07, satt på en tvätt + hängt upp! Sen har jag gott omkring och städat lite här och lite där. Vart ute en sväng med lilla Molly, oj oj vad hon njöt av vårsolen! Riktigt ståtlig när hon går där och glänser i gräset.
Naturligtvis har jag matat och busat lite med lilla Philip med, nu sover han och drömmer sött, helt slut var lillkillen, fick somna i sin mammas famn för övrigt!

Imorgon ska jag nog köra lastbil i Göteborg, var en väldigt villsen Carlos som ringde (inget ovanligt) Fick inte riktig klarhet om vad jag skulle köra och vilken lastbil jag ska ha, så jag hoppas på att Henrik ringer mig sen, han är inte så vimsig och flammsig som en viss Carlos :p Stackars lelle pojk!!! :p

Min kära mamma var förbi här för ett tag sen med, blev lite bortskämmd, vilket jag tycker om :) Fick en hel skål med pizzasallad som hon rört till :) *tack mamma* Sen har hon lagat min stora underbara kudde som vart iväg ett antal veckor nu, hon var tvungen att beställa tyget från Prag, då det inte finns här i Sverigen! Det tog sitt lilla tag men nu är kudden äntligen lagad :)
Dom åker för övrigt till Prag nu på torsdag, vilket jag är lite avundsjuk för, VILL MED ÅKA DIT!!!
Ikväll blir det nog pizza med Frida och Marie och jag hoppas verkligen damerna har tänkt sig att vi ska kolla på Wallander.... Det är faktiskt tradition på söndagar så det så :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0