Väldigt väldigt tröttis....

Mamma Frida o Phillepille har vart uppe och bytt bajsblöja  *isschhabisshha* :) Nu ligger han här i enbart blöja och tjatar loss och försöker få kontakt med mig när jag skriver :)
Jag ställde mig och plockade ur diskmaskinen samt satte på en ny maskin med disk innan, sen drog jag på ugnen på full kaliber och slängde in två styckna vitlöksbaguetter och gjorde en American soppa till mumms mumms... Fick Frida till att äta lite med, trotts att hon inte var hungrig. Vist är det bra att jag matar Frida, Philips mormor och morfar? ;)
Nu är reklamen slut så jag ska titta efterlyst igen.... sen ska jag nog lägga mig i sängen o bara slappna av för att sedan somna in. Frida ska la sitta och göra bloggar (som vanligt).

image14

Kommentarer
Postat av: Frida

Våran lilla älskling.. Du är det finaste som finns!

Datum 2008-03-14 Tid 13:58:33
URL: http://mammafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0