00:14 och inget jobb =)

Sååååå gott att va hemma en kväll vill jag lova, vanliga fall har jag vid den här tiden jobbat 14 min ca :) Men inte idag inte för idag är det fredag, underbara fredag :) Ska bli så skönt att sova ut i natt.... tro det eller ej men även jag kan bli utsliten och behöver minst en natt i veckan med riktig och skön sömn, sen känns det skönt, för jag kan riktigt koppla av för att jag vet att min familj ligger hjämte mig och sussar... Och då får jag inte dåligt samvete för att jag sover som jag annars får ibland på dagen... men som sagt man är ingen robbot, och man måste sova ett antal timmar per dygn för att funka som människa och inte gå in i väggen!
Phille ligger uppe och snarkar för fullt, lilla grynet är så fruktansvärt sööööt! Pappa älskar dig över allt annat ska du veta, fast det vet du nog redan!
Vart och hälsat på Carlos och Ellika idag i svaneholm, vart väldigt mysigt och trevligt... stackars Alex bara, inte kul när det går så åt pipan alltså, lider med dig!
Nu ska jag bara sitta o ta det lugnt tror jag... fick ett ryck i morrse när jag kom från jobbet... hämtade Philp sen grabba jag tag i penseln och målade klart rummet här hemma, och sen gick jag på lilla toaletten ;) Känns bra att få ordning och lite frächhet på saker och ting... Även om man inte renoverar allt på en gång kan lite färg och så göra susen så länge :) Mycket mera hemtrevligt alltså!!!
Frida sitter och spelar The Simpsons på PS3an ;)

Har även vart och lånat mammas och pappas släpkärra nu på kvällen så i morgon bitti är det jag som sticker till Lusharpan och slänger skit =) Ska bli en stor trädgårdsdag imorgon hade jag tänkt, gott att pula lite och få fint :) Älskar att ha många bollar i luften, alltid vart sån har aldrig en lugn stund, sån är jag!
Får se vad det blir på kvällen i morgon man är lite sådär i valet och kvalet!

Vad ska ni alla hitta på imorgon kväll då?


Kommentarer
Postat av: FRIDA - Philips mamma

Vad söt du är, du är bäst! Älskar dig!

Datum 2008-06-01 Tid 12:59:41
URL: http://friidalicious.blogg.se
Postat av: Liisa

Fan va kass du är på att UPPDATERA DÅ :(
hoppas allt är bra kram

Datum 2008-06-01 Tid 21:38:43
URL: http://liisagyllin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0