Idag börjar nya turen!

Söndag idag och det innebär att jag börjar jobba natt, idag börjar jag på landvetter 18:00, fast sen i veckan kommer jag börja mitt i natten, idag är det ju första gången så det är mycket att gå igenom.
Min älskade familj åker till Philips farmor o farfar ett tag, blir så tomt utan dom fast imorgon... lär jag va såååå trött, första natten + att den blir extra extra extra låååång.
Nee nu ska jag lämna in min skattedeklaration så jag får lite pengar tillbaka...
Älskar min familj så mycket, går inte att beskriva i ord!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu ljuger du, vi har åkt till mormor och morfar! ;) Älskar dig

Datum 2008-05-04 Tid 16:56:55
URL: http://friidalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0