Kyckling till middag!

Har precis kryddat min färska hela kyckling, hackat ner grova bitar av morot o vitlök och massa margarin :) Ska bli så gott, ska göra en smarrig sås på skyn med *mumma* Serverar ris till!
Idag har vart lite av en slappar dag, jag har inte gjort många barn om man säger så :p Däremot har jag tillbrinngat massa massa tid med min kära Philip idag, vart jätte mysigt har nattat han 2ggr, matat och busat o gosat o busat lite till :) Hehe man blir så varm i hjärtat när han skrattar....
Just nu leker han för sig själv, sprinnger omkring i sin gåstol o pratar med allt som ser intressant ut :p
Frida sitter o spelar the simpsons... tror hon kommit riktigt riktigt långt nu :) Den busen satt och spelade igår med!

Igår va Jenny här på besök, superkuligt :) Länge sen man träffa henne ju.... Vi åt smarrig familjepizza och kollade på TV! Sen var jag tvungen att gå och lägga mig en liten liten stund för var verkligen megatrött, sen fick ju tjejerna lite tid för sig själva med ;)
4 och en halv timma kvar ca tills jag börjar, sen jobbar jag natten lång för att sedan komma hem till min kära familj igen. Hoppas jag hinner sluta mig lite innan jag åker idag bara... inte blivit jätte mycket sömn idag om man säger så....

Nee nu orkar jag inte skriva mer :p Får se om jag jobbar fredag eller inte, vet inte hur det ska bli med den saken, fast tror att det blir så.... lät inte 100% igår bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0