Grabbakväll igen :)

Jag och Philip har vår egen lilla grabbakväll idag igen, mamma var ju ute och roade sig i lördags som ni säkert alla vet.... Nu är hon på andra sidan byn och hälsar på och får sig lite motion igen =)
Jag och Philip har tänkt att överraska mamma, så vi har duschat och luktar gott, Philip plaskade jätte länge i duschen och blev jätte arg på mig när jag sa att vi var tvungna till att gå upp :p
Så han sprang raka vägen till storarummet och ställde sig mitt i och kissade på golvet och sa "OJ" hehe sötunge... så det var bara till att gå in ännu en gång i duschen och skölja av lite...
Nu har han fått på sig sin söta "haj pyjamas" ny blöja och fixat till håret hihi ;)
Nu är det simpsons och family guy dags för mig, sen lite vila innan jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0