Hopp hopp...

Kom precis hem nu. Frida är hos Judit och hennes familj och hämtar Philip, dom har nämligen vart jätte snälla och passat honom så att vi kunnat åka o handla med pappas ena volvo. Vi har ju ingen barnstol i den! Har ju fått låna volvon för att någon/några försökt sno våran Ford natten till igår medanns jag jobba uppe på terminalen, så alla lås är saboterade så man kommer inte in i bilen.... Pratat med försäkringsbolaget o jag ska inte göra någonting utan dom skickar en bärgare förhoppningsvis imorgon, så får den åka på lastbil till Motorcentralen där dom får byta ut alla lås och laga allt så att det funkar igen, suck allt kostar pengar. Tur att man alltid har helförsäkring iafall, men det är ändå en självrisk på iafall 2000kr....

Vi handlade lite allt möjligt och lite gottigheter....
Tänkte att jag kanske kan laga kvällsmat på fredagkväll som vi kan smaska på till Idol :) Tänkte göra "satay" kycklingspätt med ris och en italiensk sallad till eller "ugnsbadad och fylld kycklingfilé" med en salsa av mango och sambal oelek. Tror det blir det sista alternativet för jag köpte en färsk mango idag så den måste ju utnyttjas en stor och fin en för 14:90 på ICA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0