Snabbt inlägg!!!

Jo... Gick upp för ett tag sen stackars mig somna inte innan kl.07:00 i morrse, ändå var jag inte ute eller något och kom i säng vid 21-tiden :( BLÄ!!!

Just nu sover Party Frida och lilla söta Philip, han gosade föresten in sig i min nacke och somnade där innan ;) Sååå sött!
Jag har för ett tag sedan slängt in en mörk tvätt, duschat och nu håller jag på och gör lite frysränsning, så jag steker upp lite allt möjligt som vi har där. Våran middag idag... - Kokt potatis, kokt julkorv, broccolibucketter, stekta pannbiffar och prinskorvar! Det som blir över kan jag ha på mackan idag och imorgon till jobbet ;) Ibland behöver man rensa lite.
Det vi har mest utav är nog ändå hmmm... glass?! Jag har säkert hittat 5-7 byttor halvöppnade 2liters förpackningar med glass!!! Hmmm... det blir till att göra milkshakes för hela slanten ett tag :p hihi

Idag börjar jag jobba lite tidigare, ska nämligen ha lite jobbmöte vid halv 8a snåret uppe på Viared! Så nästa lördag blir det lite utgång, är bjuden på långbord o grejer med jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0