Snart är helgen slut :(

Usshhh och bläää och fyyyyyyyyyyy!!!!!

Helgerna går så fort, FÖR FORT!!!  Sitter här igen och kladdar lite.... Frida sover fortfarande (nu förstår hon nog hur jag har det när jag jobbar natt).
Jag och Phille sitter här nere på undervåningen. Han knackar lite försiktigt på kakelugnen, den är spännande vet ni! Vi har vart hos mina föräldrar, som ni vet är det Philles farmor och farfar... Vi firade pappa lite för det är ju farsdag idag, och då tycker jag att man ska bry sig lite extra ;) Vi blev bjudna på mat, men det var bara Philip som åt lite till :p Jag nöjde mig med någon god bakelse och kaffe, vi var ju proppmätta sen innan efter våran frysränsning!!!

Här utanför Borås spöregnar det och är bara disigt och allmänt deprimerande väder.... längtar till om ca 1 månad då jag ska ha semester =) Wiiie, blir långledig ;) Går av den 12e december på morgonen och börjar inte föränn den 4 Januari nästa år ;) GOTT MOS!

Idag börjar jag som sagt lite tidigare än vanligt ska ju ha det där mötet med jobbet innan det riktiga jobbet drar igång igen, så sticker ca 19 tiden.

Önskar man kunde vinna en miljon eller tre, hade vart så gott, finns så fruktansvärt mycket jag vill göra här hemma men allt måste ju sparas till och så måste man ha tid. Men det går väldigt mycket frammåt faktiskt, trotts att det ibland känns som det står still... Men om man blickar tillbaka på gamla kort ser man vilken enorm skillnad det är redan nu, framförallt om man kollar på trädgården! Här inne har det dratts igång lite extra på allvar först nu, hallen är strax klar, bara bäntar på att listerna ska bli så vita som man vill ha dom innan dom spikas upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0