Handlat i skogen

Jaa vi är precis hemma ifrån lanthandeln i Hedaret... Ska man inte handla så mycket är det perfekt att åka dit, ruskigt trevlig personal med, stort + till hedared!!! :)
Blev lite mjölk osså... Guuuud vad folk kör som dårar på 180an måste jag tillägga, idioter!!!

Annars händer det inte mycket idag, har ju bara 1 natts arbete kvar *gott* Sen är det helg, denna underbara helg, det är det man siktar på varje vecka :)
Får se vad våran kära familj ska hitta på i helgen! Tippar på att vi åker och hälsar på Farmor o Farfar och lilla (stora) Blacky, sen blir det antagligen en del grejande här hemma och så en massa myspys =)
Frida och Philip ska till öppethus i morgon och fika och busa med de andra barnen, jag var ju med förra veckan men får se om jag ska med imorgon, hade vart kul men som sagt jag jobbar ju på natten så det kan bli lite tufft, hålla sig vagken ända till 12:00 imorgon vet inte?

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Vi älskar dig även om du inte följer med baby! <3

Datum 2008-09-18 Tid 19:17:19
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0