Jobb jobb och städ och städ :p

Jaa här hos familjen Drotz-Savara hålls det på för fullt vill jag lova! Jag och min snälla pappa hjälptes åt att byta fönstret i hallen igårkväll! Blir jätte bra :) Mycket finare med dom nya fönstrerna =) Nu idag har jag spacklat massa och satt i lås och grejer i fönstret.... Sen ska det spacklas mer och slipas massa, sen måla taket och listerna i taket sen på med nya fräsha tapeter =) Kommer bli snyggt! Golvet är ju redan lagt! Snälla Frida kan du ta lite foton innan jag börjar med att tapesera är du snäll!?

Ska snart åka in till stan! Som ni vet sedan tidigare har jag valt ut 2par bågar... och idag ska jag göra sýnundersökningen och så ska dom beställa sen! Nillan va glad för min skull när vi träffa dom hemma hos Carlos!
Hon upptäckte även att jag har knutar i ryggen... så hmmm får se va man gör åt det?! Det var kul att träffa alla :) Nillan och Peter kanske vill komma på en kaffe någon dag? :) Hade vart roligt!

Nee... nu måste jag fortsätta.. har även hunnit slänga i två tvättar idag!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det skulle ju sitta riktigt gott :-)Men vi kan ju ta det via mobilen och kolla datum.

Kramar i massor till er alla :-)

Datum 2008-09-05 Tid 13:38:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24540/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0