Kräftor :)

Mmmm... tog just upp ett paket kräftor från min frys.... Det tar ca 2 dygn att tina i kylskåp, med andra ord kan jag frossa i kräftor på fredag efter jobbet =) Wiie blir premiär för mig, gott gott :)

Annars har det vart lugnt idag, var o hämtade min krockade lastbil igår, den är fortfarande krockad, dock är lysena och kärlen lagade så att den är körduglig igen.... Nu ska vi vänta på att delar ska bytas och lackas, fast det kommer ta ett tag, lite tråkigt att köra en -08 krockskadad men bättre än att köra en gammel harv!!!

Frida mår lite illa idag, hon står och lagar enkel middag just nu, blir makaroner och köttbullar idag, gott med lite enkelt ibland med faktiskt!

För övrigt händer det inte mycket, tänkte surfa in på bt.se efter att jag skrivit här, uppdatera mig om lite som händer runt omkring vår region... Man är ju isolerad med tanke på nattjobbet annars :p

För övrigt vad finns det för nyheter? Jooo Robbin från Svenljunga + Alexander ifrån Borås är vidare i Idol (grattis) =)

Sen har vi min gamla klasskompis Robert Schritter, har är ju med i ensam mamma söker *hehe* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0