Lördag 20/9-08

Fruktansvärt gott med helg vill jag börja med att säga! Dock är Philip uppe lite väl tidigt för att jag ska kunna sova ut riktigt! Frida ligger uppe och snarkar.......
Idag ska vi en sväng och hälsa på Helen och Robert och deras dotter! Ska bli roligt att träffa dom igen, var någon vecka sedan sist nu ;p
Jag börjar redan bli lite småhungrig i magen, men är så fruktansvärt trött på vanliga smörgåsar, det blev jag under tiden jag gjorde lumpen.... Bläää va jag är glad att den tiden är över nu!

Philip sitter just nu under databorde och gör "tiituut" :) Så sött! Fast i själva värket fjäskar han med pappa, han tog nämligen min mick till datorn och dunka den i golvet flera gånger, då sa jag självklart "ajj ajj" Och Philip svara besämmt med att säga "ajj ajj" tillbaka och visa mig "ajj ajj fingret" :) Sen satt han och titta upp på mig en liten stund och så börja han göra "tiittuuut" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0