Nu skriver jag lite igen!

Får börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit här, vet inte på en vecka eller något? Men jag har lite idétorka?????!!! Vad kan jag skriva om? Händer ju inte överdrivet mycket just nu, familjeliv och jobb och ännu mer jobb :p Hemma och på jobbet....
Ska åka och köpa mig en pall med pellets nu någon dag i veckan så att vi får härlig värme här hemma, det behövs :) Nu kommer den på tiden då höstmörkret tränger sig på och det är lätt att se mycket negativt, fram till dess att värmeljusen åker fram, I loooove it ;)

Inatt blir det som vanligt jobb, samma gamla ställen att köra bildelar till :p Sen när gryningen gror börjar jag närma mig Viared och efter det mitt kära hem.... Gott att komma hem äta lite potatis och köttgryta (senapssås).... och sen gå upp och gosa ner sig i sängen för att somna in några timmar innan man ska hitta på nåt att göra för att sedan åka till jobbet igen ;p
Fast måste erkänna att veckorna går väldigt väldigt fort nu när man jobbar nätter... helgerna med dock! I helgen blir det nog lugnt.... jag funderar på att spela Bingolotto, beror lite på om min kära sambo är inresserad?!

Nu är det idoldags igen!!!!

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Bingolotto..? Är du 70 år eller?

Skoja bara med dig baby. Kanske, vi får se sötnos.

Datum 2008-09-30 Tid 20:58:51
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, bingolotto ! hoppas att ni vinner iaf, det kan ni behöva ni som håller på me huste =0) ha det bra på jobb !

Datum 2008-09-30 Tid 23:36:41
Postat av: Jenny

Fan va jag stavar rätt då´rå.. HUSET !! Hm.. Grrr

Datum 2008-09-30 Tid 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0