Ny mobil!

Jaa fast det är inte jag som ska köpa det :p Min älskling har lyckats hitta en superfräch Samsung, glad för hennes skull :) Den är verkligen görsketasnygg ;p
Philip sover fortfarande tror stackarn har lite feber för han var lite gnällig och varm i morrse + att han vakna lite tidigare än vanligt :p
Hur som han var världens gosigaste innan han somna :) Frida var med uppe i sängen och natta han idag =) Slapp jag ligga där själv :p Fast ibland är det faktiskt skönt med bara son och pappatime :)

 Har precis kommit hem och är nyduschad, vart ute i trädgården och grävt en massa, puhhh...!!! Jobbigt värre! Men men det är sånt som måste göras! Iafall om man heter Chrsitopher =) Väldigt väldigt nogrann hur jag bor förstår ni ;) En riktig liten pedant karl är va jag är :p

Är lite hungrig fast vet ej vad som ska ätas, Philip borde vakna när som helst antar jag så jag vågar inte sätta igång med något såhär innan :p Frida vill ju säkert åka snabbt snabbt snabbt sen :p Fast lille Philip måste ha lite mat innan vi åker så där får hon så att hon tiger :p

NU VAKNA HAN!!!  <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nokia är alltid bäst men lite avis på Frida är jag ju allt.. mobilen är skit snygg !

Datum 2008-09-01 Tid 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0