Ny vecka ny dag!

Igår jobbade jag och min pappa för fullt med muren... Gjort grunden nu så nu är det bara makadammen som skall plattas till med en padda som jag får hyra snart!
Idag hmm.. ja va händer? Joo det blir ännu mera jobb för min del, Frida pratade om att hon ville hjälpa till, jag ska gräva vid uppfarten, där ska det med byggas mur sen runt om kommer bli mega frächt! Problemet är att det blir lite svårt om vi ska va två stycken som grejar, med tanke på att Philip behöver lite tid! Hur som helst jag måste ut och gräva massa iafall, passa på nu när jag har semester och det är fint väder ute! Snart kanske regnet kommer igen liksom och gud vem vet när det slutar regna i så fall? :p

Gud vad mycket jag har att gräva när jag tänker efter :p Det är iafall 7-8 kubik meter! Uj uj uj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0