Ooooo nooooo....

Jobba idag igen då *suck* Så var det slut på den 2veckor långa semestern... önskar man hade det oftare! Har dock semester till jul igen då jag sparat lite... *gott* Något att se fram emot! Men suck vad fort det har gått, lite deprimerande faktiskt... men jobba måste man om man ska ha några mål här i livet, fall man nu inte vinner massa massa pengar på LOTTO då naturligtvis, men hur ofta spelar jag på lotto? Hmm nästan aldrig va nog en 4-5år sedan sist iafall... Spelar jag är det oftast på Oddset! Fotboll o övrig sport!

Idag har vi vart och shoppat saker till hemmet och våran underbara prins naturligtvis ;) Blev en sån där "sparkbil"´och en gosegos nalle, gissa om Philip blev glad :D
Sen har vi vart hemma hos mina föräldrar och hälsat på min älskade Blacky, hihi så gosig är hon :) Sen bjöd mor o far oss på kaffe och kakor,myspys! Sen blev det att åka och handla lite med min älsling på Maxi, Philip fick stanna kvar och leka en stund hos farmor och farfar. Så fick jag och Frida lite viktig tid tillsammans :)

Nu har min älskling städat köket och lagat massa god mat! *mumms* Skinksnittslar beanesésås och vitlökskrocketter mumma!!!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Ida

Blacky är vår allas älskling :)

Datum 2008-09-07 Tid 19:42:51
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0