Promenix

Jaa det blev bara jag och min kära son som beslutade oss för att gå ut och gå! Vi var säkert ute 1 timma iafall? Var gott att bara gå och strosa i höstvädret och drömma sig bort... Philip pekade på allt som såg roligt ut och rörde sig :p Han blev helt extas när han såg lekplatsen, blev dock inget gungande idag.... får ta det nästa gånt phillepille :)
Så gott, hade på mig mina glasögon nu när jag var ute och gick guuuuud vilken skillnad, blir en helt annan värld :) Hade dem i natt med när jag körde lastbilen... oj oj oj säger jag bara :) hihi

Nu har jag matat lillskiten med lite gröt, så nu har han fått upp ny energi så han springer runt på golvet och pratar och trallar för sig själv!
Mamma Frida läser skvallerblaskor. Själv funderar jag på vad som ska göras nu? Kan man med att gå och lägga sig lite? Eller ska man sitta uppe och invänta simpsons och family guy?

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

ta kort på dig i glasögon dåååÅ!

Datum 2008-09-17 Tid 19:49:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0