Sjuk idag = Sjukskriven i natt!

Mmm ringde och sjukskrev mig innan, natten var bland det mest fruktansvärda jag vart med om när jag jobbat! Började med att jag kände mig väldigt trött och dåsig sen kom ALLT på en gång, ont i kroppen illamående som ledde till 4 kalvningar senare på natten *mysigt*

Så idag är jag hemma gott att bara försöka vila upp sig, är verkligen helt slut!

Har faktiskt hunnit med och hämta mina glasögon idag :) 3000kr gick dem på (2par) inkl. synundersökning!

Idag blir det till att kolla fotboll, Sverige vs Ungern, Samuel Holmén är med från start så det blir lite spännande... hade gärna sett Ishii med oxå!!!

Kommentarer
Postat av: Liisa

du får ta kort på dejnär du har glasögonen på dej så att vi ser hur det blev *Nyfiken hehe kram

Datum 2008-09-10 Tid 21:08:58
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Postat av: Nilla

Krya på dej :-)

Datum 2008-09-11 Tid 08:39:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24540/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0