Suger i soffan

Mmm...det sysslar Frida med just nu! Med dammsugaren naturligtvis ;p Själv sitter jag och tråkar lite, lite slö knappt blivit 5 timmar sovet idag :( Hoppas man kanske kan somna lite till iafall, tror det behövs!
Phillepille springer runt och lägger sig på alla soffkuddar som Frida rivit ner på golvet, hehe så söt är han när han låtsas sova!

Funderar på att fråga familjen om dom kanske vill följa med mig på en mysig höstpromenad runt om i Sandhult, kolla på alla färgade löv :=) *mys*

Det är mysigt med hösten på ett sett och på ett annat är det pest :p Då syftar jag på mörkret! Jag längtar tills vi renoverat våran fina kakelugn så man kan sitta hela familjen i höstmörkret och dricka varm choklad framför en härlig brasa!

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Du och Philip kan gå ut på en promenad så kan jag få städa utan att ha en svans vid namn P H I L I P. Puss på´re

Datum 2008-09-17 Tid 16:55:00
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0