Trött och lite extra trött :p

Mjoo nu känns det i kroppen att den börjar återställa sig till det gamla vanliga nattjobbet.... suck det är en jobbig omställning vill jag lova, går runt här hemma och känner mig bakfull, ändå sov jag hyffsat idag, från ca 8:00 - 16:20. Vakna och nattade Philip där emellan med!
Har precis vart på ICA ute i Hedared och köppt grejjor så att min kära sambo kan baka snickerskakor som jag kan ta med till jobbet och bjuda på :) Få se om hon orkar idag dock, hon är lite tjinkig nämligen :p

Fick sms av Specsavers nu när jag slog på mobilen, mina glasögon har kommit nu :) Så funderar på att åka och hämta dom i morgon, dock är det inte gratis.... men det är ju ett måste... ser ju bara 30% på mitt höger öga på långt avstånd och det är rätt så illa :p Inte konstigt att jag inte kunde koncentrera mig i skolan när jag satt och kolla på tavlan!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad himmla gott för dej att de kommit :-). Hoppas du lägger ut en liten blid hur du ser ut i dom.

Kramar i massor :-)

Datum 2008-09-10 Tid 08:58:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24540/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0