Bättre idag!

Äntligen börjar magsjukan släppa, igår och i förrigår kväll mådde jag värkligen kasst! Spydde hela natten :( Igår var jag bara helt utslagen, ja ni vet så som man brukar bli vid magsjuka :( Lite piggare idag som sagt!
Har hunnit med att fixa iordning både disk och tvätt, och flyttat på vårat kyl och frys, blir superb bra!

Idag ska det jobbas. Det blir med blandade känslor man går tillbaka till jobbet! Alltid gott att va hemma och ha semester naturligtvis men jobba måste man om man vill komma någon vart i livet! Kan ju inte bara sitta hemma på rumpan eller vad säger ni :p
Ska även bli roligt att träffa arbetskompisarna och tjöta lite skit halva natten i telefonen :p Det är bra med gratis firmatelefon ;p Vi är faktiskt 5 st och pratar samtidigt emellan åt :p hehe Mörkrädda åkeriet :p

Philip sover nu, han har gjort det ca en timma så han vaknar nog till om en eller nåt :p

Får se vad som ska ätas här hemma idag, tror varken jag eller Frida är speciellt sugna på något avancerat, men lite i magen måste man ha trotts att man vart sjuk!

Nu har jag och min älskling vart förlovad i över 2 år, tänka sig vad tiden går fort! Nu börjar hon jobba villken dag som helst och Phillepille ska skolas in hos dagmamman Eva nästa vecka! Kommer kännas hemskt att lämna bort han :p Fastän man vet att han kmr att ha det bra så kommer man känna sig hjälplös :p
Fördelen är att jag lär kunna vila lite mer på dagarna, då jag får tyst och lugn och ro när jag kommer hem efter nattjobbet. För vila behöver man verkligen då man kör natten!

Får hoppas jag får en bättre start på det här arbetsåret än hur jag avslutade det förra! Syftar på lastbilen i diket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0