Gott Nytt År!!!

Nu är 2009 här! Tänk vad fort tiden går om man tänker efter.... Det var ju inte länge sen folk tjatade om "nollvisionen" eller "Heyyy mellenium två och vad ska hända då?!" (Markoolio citat)
Och nu sitter man här dagen efter och mår riktigt bra faktiskt... blev bara någon öl och lite "minto black" hos våra kära grannar längre ner på gatan 29 & 34 år gamla. Jag vågade faktiskt sjunga singstar igår :p *wiihoo*
Nelli och Jani hade gjort helt underbart god fylld fläskfilé och potatisgratäng *MUMMS* Fy satan vad mumma det var alltså, kan inte finna ord ;)

Idag då? Jaa va händer? Först kommer Johan och Lisa hit och ska testa Need for speed Undercover. Johan blev sugen när jag retades lite med att jag köpt det ;p haha
Men tycker verkligen det är ett höjdarspel!

Sen blir det antagligen till att joina Peter och Nilla på deras traditionella nyårsdagsgrillning om det flyter ihop med Phillepille vill säga :)


Kommentarer
Postat av: F R I D A

Du köpt Need for speed undercover? SKIT SNACK älskling, de va jag som köpte det : P

Datum 2009-01-04 Tid 22:09:38
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0