Uppdaterar :p

Haha japps! Precis i detta nu har jag kommit hem ätit lite god köttfärsås och det viktigaste av allt jag har SEMESTER!!! Gött gott goddie sååååås =) Fast är naturligtvis lite trötter så ska strax krypa ner i bingen med min älskade familj, tror nog att det snarkas för fullt där uppe ;) Tror lilla Phille pille ligger och drömmer om våran lilla hemlis som vi har ;) *tihi* ;) Nee måste verkligen upp och sova nu, ska upp vid 13-tiden igen... äta lite och sen ska det jobbas för fullt i sovrummet där uppe, ska nog försöka ta lite bilder på det idag eller imorgon med och lägga ut här och på facebook, så ni andra får se hur duktigt händig jag är, är man "tjeck" så är man, så enkelt är det! Natti natti alla som ska till jobbet snarT :p hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0