Äntligen så gott!

Ja nu är jag äntligen hemma igen efter en hård natt! Fyssisatan mår fortfarande inte ett dugg bättre, snarare tvärt om, och att det är massa gräspollen ute och svävar gör inte saken ett dugg bättre! Och rösten JA vart är den!!!??? Men vädret däremot är helt UNDERBART!!! Hoppas det stannar länge länge! Måste ju få tid att njuta av det när jag blir frisk, har knappt vart ute än :( Frida och Philip ligger uppe och sover, vilket jag med borde göra nu med tanke på att jag ska hämta Phille vid 16-tiden. Fast jag vill inte gå upp för då vaknar säkert lillplutten och då blir Frida på dåligt morgonhumör, det är det värsta som finns, hon förstör så mycket av dagen med det där dåliga humöret! Hon ska jobba från 10-18 tror jag, sen får hon säkert jobba över, det är nog ingen omöjlighet iafall! Vilket fall träffas vi inte mycket idag :( Hoppas på att det blir en riktigt frisk och mysig helg med många skratt och kanske grill osv... och kanske lite mys o film sent inpå kvällen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0