Ofy satan

Fortfarande inte bättre. Proppat i mig panodil och kycklingsoppa... så får se om det hjälper något *suck* Philip är inte på bästa humör han heller, han tar nog tillfället i akt och retar pappa när jag mår som sämst. Han verkar vara väldigt trött också, ska försöka natta honom snart tänkte jag. Fast nu är han ganska söt han gick och gosa in sig i soffan och ser bara för söt ut, bara för att "pappa" höjde rösten lite! Det är svårt att va arg för länge på den lilla busungen alltså! 3 Nätter kvar och så är det fredag och helg :) Längtar även väldigt mycket till min semester som jag ska ha vecka 29,30 & 31 :) Sen blir det nog någon pappavecka i höst och sen lite ledighet i mysmånaden december! Fast nu vill jag inte änns tänka på snö och rusk, vill ha sommar minst 3 månader nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0