Onsdagen 17/6

Hej hej tänkte bara kladda lite fort! Idag är man ganska så trött fick lov att gå upp någon gång mellan 13-14 tiden. Frida fick rycka in och jobba! I natt var det återigen min tur att krocka med villt! Senast var ju förra veckan då jag krocka med en uggla, som spräckte hål på kylet på lastbilen,så fick bärga bilen till Borås från strax utanför Alingsås, maximal otur kan man kalla det va? I natt blev det ett rådjur, av storlek större, men det gick ganska så bra denna gången, rådjuret dock stendog, tror jag.... Facit på senaste året är nu! 1st Älg, 1st grävling, 5st fåglar , 1st uggla, 2st rådjur, ca 3-5 möss och säket ett 20tal grodor...Och där ska vi även lägga till 2 st diken ett med lastbil o ett med personbil... Idag har jag och Philip ätit risotto med kassler och marinerad vitlök i bland annat... Ser ut som bara den i köket just nu, Philip lyckades tappa tallriken på golvet så det är ris överallt, ska ta tag i det sen.... Nu tänkte vi bada en timma för att sedan gå och lägga oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0