Söndag

Blä för dessa söndagar... Veckans helg är snart slut och inte nog med det, det regnar ju úte med :( Blä o dubbel blä! Helgen har ändå varit ganska så bra, haft Carlos med familj på besök, sen har vi vart hos grannarna Jani o Nelli och festat till det lite, Phillepille var naturligtvis med! Nu ligger den lilla pojken under en fleasfilt på golvet och sparkar o rullar runt och gosar :) Och nu har han förflyttat sig till soffan, den lilla sötnöten :) Min andra sötnöt är uppe i sängen och nanar lite, tyckte att efter min goa sovmorgon (som jag måste ha på söndagar med tanke på natten), så var det Fridas dags att vila lite, hon åker och jobbar sen vid 16:30 tiden... Min lilla värdinna :) hihi Har äntligen fått tummen ur och installerat om min dator, den var nog områdets segaste, höll på att kracha helt! Så nu är den snabb och fräch igen! I veckan kommer nog rörmockarna hit, ska ringa o bestämma tid med dem imorgon, det blir samma firma som fixade vår nya panna när den kracha, kanonkillar verkligen! Dom ska dra ut elementrören från väggen och sätta nya rör osv, med tanke på att jag reglar upp nya väggar och lägger in el och isolering. Svårt att förklara, får lägga ut lite bilder snart... kommit ganska långt faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0