Sista dagen som 24-åring....

Ja i natt då jag är i min lastbil tar jag det stora klivet till att bli vuxen, det är återigen dags för mig att fylla år! Gud vad fort tiden går!!! Det var inte länge sedan jag satt i min 1a på Sjöbo och hade bakat 2 stora smörgåstårtor... tror det var på min 20-års dag. Tiden rinner iväg. Nu har jag mina "stora" plutt här hemma (just nu brevid mig) o den andre bakas i magen hos min sambo. Har inte alls tid att sitta mycket vid datorn nu mera... Har fullt upp med allt jobbande och byggande, i fredags vart jag så gott som klar med vårat sovrum, och det blev verkligen en succé!!! Frida skrek nog oavbrutet 10 min när hon kom hem och såg resultatet ;) Själv är jag över 210% nöjd :) Det är lite smågrejer som är kvar men inget som det är jätte bråttom med! Nu har vi iafall flyttat upp och har det hur bra som helst =) Ska fortsätta med Philips o bäbis blivande rum, har lite kvar där! Fast ändå har jag hunnit en bra bit faktsikt :) Så kan jag gå där o bygga lite då och då så ska det nog med bli färdigt tillslut :) Nee nu är det dags för köttbullemacka med rödbettsallad med min älskade son, den andre personen får man se om hon kliver upp snart? ;p

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis igen.. Nu är det iaf inte fel dag :)

Ha det gott !

Datum 2009-10-20 Tid 15:35:03
URL: http://jennydoe.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Ung mamma & gravid!

OJ! DU HAR UPPDATERAT?!

"den andre personen"..? tack, jag älskar dig också.

Datum 2009-10-21 Tid 08:53:54
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0