Nytt år och lite uppdatering!

Hej hej! Som ni ser var det väldigt länge sedan jag skrev. Har inte alls mycket tid över till det nu för tiden tyvärr.... min pojk kräver massa mys- och bustid! Och min gravide sambo kräver massa gravidtid ;p Sen har jag fått andra tider på jobbet med... jobbar från halv 2 till 10-12. Så som ni förstår måste jag fokusera på det absolut viktigaste när jag kommer hem, dvs mig själv o familjen! Allt annat får ta den tid det tar! Philips sovrum börjar arta sig! *äntligen* Så gott som 95% av väggarna är uppsatta bara spackling kvar på några ställen... Sen blir det till att sätta taket och lägga golvet och sen lister osså är det klart :O) Idag gjorde jag frukost på sängen till Frida, det blev en styck salami o en styck skinkmacka med löskokt färskt ägg direkt från syrrans gård ;) Nee nu vill Philip att jag ska hjälpa han att hitta "pippi" så jag får så vackert ge med mig! Trevlig helg alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0